Bøger & DVDere. Privat samling.

Her kan du sælge dine private ting, bytte en dragt eller andet du ikke bruger mere.
Du kan også være heldig selv at finde noget, du har ledt efter længe.
Brugeravatar
Peter Lee
3+ Posts
3+ Posts
Geografisk sted: Tokyo, Japan

Bøger & DVDere. Privat samling.

Ulæst indlæg af Peter Lee » 31 maj 2016 (00:25)

Jeg sælger HELE min samling, med flere hundrede bøger og nogle få DVDere. Prisen varierer alt efter hvilken bog eller DVD der er tale om. Se venligst prisen ud for hver enkelt bog/DVD (eller giv et bud). Ved køb af mange på en gang, giver jeg gerne lidt rabat, men det må vi snakke om i hvert enkelt tilfælde. Alle bøger og DVDere er brugte men i perfekt stand og fremstår som nye, hvis ikke andet er skrevet ud for titlen. Det hele kan sendes, men foretrækkes afhentet eller f.eks. leveret i klubben (hvis man træner i Hvidovre eller Høng). Uanset hvilken klub man træner i eller hvem man er osv., er man velkommen til at gøre en god handel. Ved spørgsmål skriver du bare et indlæg her i emnet, men du er også velkommen til at skrive en privat besked, hvis du foretrækker det.

Hvilke titler der er til salg kan ses i dette første indlæg. Når der har været opdateringer med nye titler, vil det fremgå af linien herunder. Når en titel er solgt, vil den blive fjernet fra listen. Leder du efter en bog, men er den ikke på listen, kan det alligevel godt være, at jeg har den. Skriv et indlæg med titlen, så kigger jeg hurtigst muligt efter.

Efterhånden som jeg får tid til at liste flere bøger, vil listen i dette indlæg blive opdateret.
Senest opdateret tirsdag d. 31. maj 2016 kl. 00:25.

Bøger på dansk

Dynamiske Spark
- af Chong Lee, Chr. Steinbach --- kr. 50,00.
Shotokan Karate, Basisteknik
- af Bjarne Ibsen, Clausen Bøger --- kr. 50,00.

Bøger på engelsk

Zen Kobudo, Mysteries of Okinawan Weaponry and Te
- af Mark Bishop, Charles E. Tuttle Company --- kr. 50,00.
The 36 Secret Strategies of the Martial Arts
- af Hiroshi Moriya, Kodansha-intl. --- kr. 75,00.
The Ronin (A Novel Based on a Zen Myth)
- af William Dale Jennings, Charles E. Tuttle Company --- kr. 50,00.
The Code of the Samurai
- af A. L. Sadler, Charles E. Tuttle Company --- kr. 75,00.
The Inugami Clan
- af Seishi Yokomizo, ICG Muse, Inc. --- kr. 75,00.
Path of the Warrior (Bushido)
- af Lucas Estrella Schultz, St. Martin's Press --- kr. 100,00.
Jeg er kun ansvarlig for det jeg siger, ikke for hvad du forstår.
If you don't fight for what you want, then don't cry for what you have lost!
I am a warrior, I never lose! Either I win....... or I learn! No matter... win or lose!
Peter Lee, Shihan, 7.dan. Officiel eksaminer 5.dan. Chefinstruktør i Danmark & Europa.
Visit Genseipedia, the official encyclopedia about Genseiryu Karate-do.

Besvar